Wednesday, April 8, 2009

tag dr Dija~~

1.Bekas kekasih saya adalah :
perlu sebut name die ke??emm..

2.Saya sedang mendengar :
sound effect game annum ngah men

3.Mungkin saya patut :
g mandi...

4.Saya suka :
jalan2 nek moto mkn angin

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sume yg nk jd sahabat baik sy

6.Saya tak paham :
gene expression n biomet!!

7.Saya kehilangan :
xilang ape2 setakat nih...

8.Ramai yang berkata :
sy cute!!hahaha

9.Makna nama saya :
cahaya lembut..hehe

10.Cinta itu adalah:
menyakitkan dan membahagiakan

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
bajet bagus n muke sombong...

12.Saya akan cuba :
study!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
selama kat perak..hahaha

14.Telefon bimbit saya :
ade 4 stakat ni..tp 1 je sy nye..lg 4 tu sum1 nye..kene pulang ke??xperlu kot..hahaaha

15.Bila saya terjaga dari tidur :
g tgk laptop kot2 ade org buzz2..hahaha

16.Saya paling meluat apabila :
org bajet bgs gak n belagak n wat muke!!

17.Pesta/Parti adalah :
astaghfirullah..maksiat..ahaks

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
bibit aka rabbit aka arnab

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
peringkat sekola2..

20.Hari ini :
ade high tea tuk biokem

21.Malam ini saya akan :
ade kelas biomet..

22.Esok pula saya akan :
belaja nek kete..hehe

23.Saya betul2 inginkan :
sebijik banglo n sebijik reta beso n segulung phd

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
mkn comel ye ak..haha

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tempat jalan2..

26.Makanan Barat atau Jepun :
jepon2..sushi....

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang n gelap..emm caner tuh??

28.Makanan segera adalah :
sgt pantas n segera..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ntah..xigt..

30.Siapa yang anda nak Tag?
mls nk suh sesape..haha

No comments: